Darmowa dostawa już od 149 zł

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO  „AlleClub Pupila”

§ 1 

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin Programu lojalnościowego „AlleClubPupila” określa zasady funkcjonowania Programu organizowanego przez Firmę Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo. Regulamin określa prawa i obowiązki Organizatora Programu oraz osób w nim uczestniczących.
  2. Organizatorem Programu lojalnościowego „AlleClubPupila” jest Piotr Kołątaj, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław, NIP: 556-171-80-74, REGON: 340581634.
  3. Punkt kontaktowy: 
  1. Adres korespondencyjny: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław, 
  2. Poczta elektroniczna: sklep@allezoo.com.pl 
  3. Kontakt telefoniczny: + 48 696 079 018, + 48 52 3538378 (koszt połączenia wg stawki operatora).
  1. Celem Programu jest umożliwienie jego Uczestnikom, na zasadach określonych w regulaminie Programu, gromadzenie Punktów za zakupy w Sklepie, które mogą być wymieniane na Rabaty.
  2. Program lojalnościowy prowadzony jest za pośrednictwem Sklepu internetowego na podstawie niniejszego regulaminu. Programem objęte są wszystkie towary dostępne w ofercie Organizatora. 
  3. Program rozpoczyna się z dniem 1 września 2025 r. i trwa do odwołania. 
  4. Program lojalnościowy prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Program niedostępny jest dla zamówień składanych drogą telefoniczną oraz dla zamówień składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Program nie łączy się z innymi promocjami jak i innym rabatami udzielonymi przez Organizatora.
  6. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne, przy czym warunkiem uzyskania rabatu na towary dostępne w ofercie Sklepu jest uzyskanie określonej ilości Punktów przez Uczestnika.
  7. Udział w Programie jest przeznaczony wyłącznie dla konsumentów w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego.
  8. Definicje pojęć użytych w regulaminie:
  1. Konto Uczestnika – indywidualne Konto utworzone przez Organizatora.
  2. Organizator – Piotr Kołątaj, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław, NIP: 556-171-80-74, REGON: 340581634.
  3. Program Lojalnościowy / Program program lojalnościowy pod nazwą „AlleClubPupila” organizowany przez Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, przeprowadzany w Sklepie internetowym zgodnie z regulaminem Programu.
  4. Punkty / AlleSmaczki – punkty przyznawane zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie Programu. 
  5. RABAT – obniżka ceny na towary oferowane przez Organizatora, uzyskiwana po zgromadzeniu odpowiedniej liczby Punktów.
  6. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119 z 4 maja 2016 r.).
  7. Sklep internetowy (dalej także, jako „Sklep”) – sklep internetowy działający pod adresem elektronicznym https://allezoo.com.pl/   
  8. Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego, która przystąpiła do Programu.

§ 2 

Warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym

  1. Przystąpienie jak i uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.
  2. Warunkiem przystąpienia do Programu jest:
  1. rejestracja Konta w Sklepie po kliknięciu na zakładkę „Zaloguj się / Nie posiadam Konta” lub w trakcie składania zamówienia w sekcji „Nie posiadam Konta / Załóż Konto”
  2. wyrażenie zgody na udział w Programie poprzez zaznaczenie checkboxa: „Wyrażam zgodę na przystąpienie do Program lojalnościowego AlleClubPupila. Akceptuję Regulamin Programu lojalnościowego oraz Polityki prywatności”.
  3. Uczestnik może posiadać tylko jedno aktywne Konto Uczestnika w czasie trwania Programu. W przypadku naruszenia powyższego warunku, Organizator ma prawo zamknąć założone w terminie późniejszym Konto Uczestnika, co skutkuje usunięciem przypisanych do niego Punktów.
  1. Stan zgromadzonych Punktów w Programie, Uczestnik może sprawdzić wyłącznie po zalogowaniu do Konta w zakładce „Moje Konto”. Informacje te nie są podawane telefonicznie ani za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Uczestnikowi zabrania się podejmowania działań mających na celu obejście zasad Programu.

§ 3 

Przyznawanie Punktów

  1. Punkty przyznawane są za zakupy i inne aktywności określone przez Organizatora. Organizator przyjmuje nazwę dla Punktów w Programie jako „AlleSmaczki”.
  2. W Programie wyróżnia się trzy poziomy Uczestnika:
  1. Pupilek – kwota 0,00 zł – 500,00 zł wydane w ciągu 12 miesięcy, 
  2. Przyjaciel – kwota 501,00 zł – 2000,00 zł wydane w ciągu 12 miesięcy,
  3. Rozpieszczacz – kwota powyżej 2001,00 zł wydane w ciągu 12 miesięcy,
  4. Przelicznik punktacji AlleSmaczki określa się następująco:
  1. Pupilek – 4 AlleSmaczki za każde wydane 5,00 zł,
  2. Przyjaciel – 5 AlleSmaczków za każde wydane 5,00 zł,
  3. Rozpieszczacz – 6 AlleSmaczków za każde wydane 5,00 zł.
  4. AlleSmaczki przyznawane są zgodnie z następującymi zasadami: 
  1. przystąpienie do udziału w Programie – 10 AlleSmaczków,
  2. tytułem zawieranych i opłaconych umów sprzedaży w Sklepie zgodnie z przelicznikiem wskazanym w § 3 ust. 3,
  3. wystawienie opinii o towarze – 2 AlleSmaczki,
  4. nabycie towarów w dniu 4 października (Światowy Dzień Zwierząt) – 5 AlleSmaczków,
  5. polecenie Sklepu znajomemu w ramach usługi „Poleć znajomemu”, który dokona zakupu towaru w Sklepie – 20 AlleSmaczków.
  1. Do naliczania AlleSmaczków uwzględnia się wyłącznie cenę nabywanych towarów. Do naliczania AlleSmaczków nie uwzględnia się kosztów przesyłki.
  2. Organizator może przyznać większą ilość AlleSmaczków za zakup określonych towarów wytypowanych przez Organizatora. Informacja o towarach wytypowanych za które będzie przyznawana większa ilość AlleSmaczków zostanie podana Uczestnikom w formie wiadomości e-mail oraz na stronie Sklepu.
  3. Punkty zostają doliczone na Koncie Uczestnika niezwłocznie po realizacji zamówienia. Ze względów technicznych czas oczekiwania na doliczenie Punktów może wynieść maksymalnie do 24 godzin, co spowodowane jest synchronizacją danych w Programie.
  4. System wymiany AlleSmaczków: 

400 AlleSmaczków to równowartość 10,00 zł rabatu na zakupy, które Uczestnik otrzyma na zakup w Sklepie internetowym. Przez dokonanie zakupu należy rozumieć zawarcie i wykonanie umowy na odległość. Punkty nie są naliczane za koszty dostawy towaru. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.

  1. System dodawania AlleSmaczków za przystąpienie do Programu:

W przypadku przystąpienia do Programu, przyznawane jest 10 AlleSmaczków. AlleSmaczki przyznawane są w momencie wyrażenia zgody na udział w Programie i są widoczne na Koncie Uczestnika, po zalogowaniu do Konta. W przypadku Uczestnika, który zrezygnuje z udziału w Programie, a następnie ponownie wyrazi zgodę na udział w Programie, AlleSmaczki nie będą naliczane za ponowne przystąpienie do Programu.

  1. System dodawania AlleSmaczków za opinie o towarze:

Punkty przyznawane są w przypadku wyrażenia opinii o towarze przez Uczestnika. Na stronie Sklepu publikowane są wyłącznie opinie zatwierdzone przez Organizatora. Przyznane AlleSmaczki są widoczne na koncie Uczestnika do 24 godzin od momentu  zatwierdzenia opinii przez Organizatora i jej publikacji na Sklepie. Za jedną dodaną opinię przyznawane są dwa AlleSmaczki (1 opinia = 2 AlleSmaczki). 

  1. System dodawania AlleSmaczków za nabycie towarów w Sklepie w dniu 4 października (Światowy Dzień Zwierząt):

W dniu 4 października, Uczestnik który dokona zakup towaru w Sklepie internetowym, otrzyma 5 AlleSmaczków. Przez dokonanie zakupu należy rozumieć zawarcie i wykonanie umowy na odległość. AlleSmaczki nie są naliczane za koszty dostawy towaru. AlleSmaczki nie podlegają wymianie na gotówkę.

  1. System dodawania AlleSmaczków za polecenie Sklepu innemu znajomemu w ramach usługi „Poleć znajomemu”

Uczestnik, którzy poleci Sklep innemu znajomemu w ramach usługi „Poleć znajomemu”, otrzyma 10 AlleSmaczków. AlleSmaczki zostaną przypisane na Koncie Uczestnika w momencie, gdy znajomy dokona zakupu towarów w Sklepie internetowym. AlleSmaczki nie są naliczane za koszty dostawy towaru. AlleSmaczki nie podlegają wymianie na gotówkę.

  1. W przypadku, gdy Uczestnik zwróci nabyte towary (np. w ramach odstąpienia od umowy), AlleSmaczki, które zostały przyznane za ich zakup, będą odejmowane z Konta punktowego Uczestnika przez Organizatora. AlleSmaczki zostaną odjęte w takiej liczbie, w jakiej zostały przypisane do stanu Konta w związku z nabyciem towarów, które następnie zostały zwrócone. 
  2. Ważność AlleSmaczki zgromadzonych w Programie wynosi 12 miesięcy od daty ich przyznania. Jeżeli Uczestnik nie dokonał zakupów w Sklepie w okresie 12 miesięcy od daty ich przypisania do Konta Uczestnika, AlleSmaczki wygasają ostatniego dnia 12 pełnego miesiąca, licząc od końca miesiąca, w którym przypisano AlleSmaczki na koncie Uczestnika. Uczestnik będzie informowany o zbliżającym się terminie wygaśnięcia AlleSmaczków za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  3. Punkty i prawa z nimi związane uzyskiwane w ramach Programu nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy różnymi Kontami należącymi do różnych Uczestników. Nie mogą być również przedmiotem żadnych innych czynności z wyjątkiem tych określonych w niniejszym Programie.
  4. Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Punktów na gotówkę lub inny ekwiwalent pieniężny. Punkty można wymieniać jedynie na Rabaty określone w niniejszym Programie.

§ 4

Wymiana AlleSmaczków na rabaty

  1. Uczestnik ma prawo do skorzystania z rabatu w ramach Programu, po zgromadzeniu na swoim Koncie co najmniej 100 AlleSmaczków. Każde pełne 100 AlleSmaczków zgromadzone na Koncie Uczestnika zostanie automatycznie wymienione na kupon upoważniający do rabatu na zakup towarów w Sklepie.
  2. Rabat można aktywować w koszyku podczas zakupów. Punkty wymienione na rabaty są automatycznie odpisywane z Konta Uczestnika.
  3. Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany AlleSmaczków na gotówkę lub inny ekwiwalent pieniężny.
  4. Rabatów uzyskanych w ramach Programu Lojalnościowego nie można łączyć z innymi rabatami, promocjami lub wyprzedażami prowadzonymi przez Organizatora, chyba że odrębne warunki takiej promocji lub wyprzedaży stanowią inaczej.

§ 5

Zakończenie Programu Lojalnościowego, Rezygnacja z Programu

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Lojalnościowego.
  2. Organizator o dniu zakończenia Programu Lojalnościowego poinformuje jego Uczestników z dwu miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  3. Uczestnicy będą uprawnieni do wydania zebranych AlleSmaczków, wykorzystania przysługujących Rabatów do dnia zakończenia Programu Lojalnościowego.
  4. Z upływem ostatniego dnia obowiązywania Programu Lojalnościowego nastąpi zamknięcie wszystkich Kont Uczestników, w tym brak możliwości gromadzenia Punktów oraz korzystania z pozostałych przywilejów przewidzianych w Programie.
  5. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z Programu lojalnościowego, składając stosowne oświadczenie drogą e-mailową na adres: sklep@allezoo.com.pl lub pisemnie na adres: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław. Rezygnacja powoduje utratę zgromadzonych Punktów, chyba że Uczestnik wykorzysta je przed złożeniem rezygnacji.
  6. Rezygnacja Uczestnika z Programu Lojalnościowego następuje ze skutkiem natychmiastowym.
  7. Z chwilą złożenia rezygnacji z udziału w Programie, Konto Uczestnika Programu zostanie zamknięte.

§ 6

Wykluczenie, Zablokowanie Konta Uczestnika w Programie

  1. Organizator może czasowo zablokować Konta Uczestnika w Programie lub trwale wykluczyć Uczestnika Programu ze skutkiem natychmiastowym, wyłącznie z ważnych powodów, w następujących przypadkach:
  1. Uczestnik narusza postanowienia Programu,
  2. Uczestnik podał nieprawdziwe dane osobowe,
  3. Uczestnik podał się za inną osobę.
  1. W czasie zablokowania Konta Uczestnika nie jest możliwe gromadzenie Punktów i korzystanie z przywilejów Programu Lojalnościowego.
  2. Organizator może odblokować Konto Uczestnika, jeżeli ustaną przyczyny blokady.
  3. W przypadku wykluczenia Uczestnika z Programu, AlleSmaczki zgromadzone przez Uczestnika zostaną unieważnione, a Konto Uczestnika w Programie zostanie zamknięte.

§ 7

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Reklamacje dotyczące działania Programu Lojalnościowego, w tym wszelkie nieprawidłowości przy naliczaniu AlleSmaczków na Koncie Uczestnika, Uczestnik ma prawo złożyć reklamację na adres e-mail: sklep@allezoo.com.pl lub pisemnie na adres: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław.
  2. Reklamacja powinna zawierać opis przyczyny reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację.
  3. Organizator ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym przez Uczestnika sposobem.

§ 8

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest Piotr Kołątaj, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław, NIP: 556-171-80-74, REGON: 340581634.
  2. Z Administratorem danych można skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: sklep@allezoo.com.pl lub pisemnie na adres: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław. 
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Programu lojalnościowego. Uczestnik dobrowolnie udostępnia Organizatorowi dane osobowe w szczególności dane, jakie zostawia w formularzu rejestracji tj.: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane te są przetwarzane przez czas trwania Programu lojalnościowego, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń.
  4. Administrator nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów przetwarzających na zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług na rzecz Administratora takich jak usługi IT w szczególności usługa hostingu, dostarczenie lub utrzymanie systemów informatycznych a także usługi księgowe, usługi prawne.
  5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych osobowych wymaganych dla prawidłowej obsługi Programu lojalnościowego będzie skutkować brakiem możliwości udziału w Programie.
  6. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
  1. dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
  2. do otrzymywania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),
  3. do sprostowania (art. 16 RODO),
  4. do usunięcia danych (art. 17 RODO),
  5. do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
  6. do przenoszenia danych (art. 20 RODO),
  7. do sprzeciwu (art. 21 RODO),
  8. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny w przypadku, gdy dana osoba wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych. 
  1. W celu skorzystania z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się z Administratorem danych i poinformować go, z którego prawa oraz w jakim zakresie chce skorzystać. Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych można złożyć pisemnie na adres: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@allezoo.com.pl 
  2. Odpowiedź na zgłoszenie zostanie udzielona w ciągu miesiąca od dnia jego otrzymania. na adres e-mail, z którego został wysłany wniosek, a w przypadku wniosków przesłanych w formie pisemnej, odpowiedź zostanie przesłana listem poleconym na adres wskazany przez osobę składającą wniosek, o ile z treści wniosku nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail.
  3. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

§ 9

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Programu lojalnościowego jest dostępny nieodpłatnie na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Regulamin Programu lojalnościowego”, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, utrwalenie i odtworzenie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Uczestnik. Uczestnik może utrwalić treść niniejszego regulaminu w dogodny dla siebie sposób (np. poprzez zapisanie na trwałym nośniku).
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego regulaminu Programu w trakcie jego trwania, jednak zmiana taka nie może naruszać praw już nabytych przez Uczestników Programu. O zmianie Uczestnik zostanie powiadomiony, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian za pośrednictwem poczty e-mail. W razie braku akceptacji zmienionego regulaminu, Uczestnik ma prawo do rezygnacji z Programu. Zmiana regulaminu Programu nie ma wpływu na prawa nabyte Uczestnika, w tym na już zawarte, realizowane i wykonane umowy sprzedaży oraz przyznane Uczestnikom Punkty i Rabaty.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2025 r. poz. 769) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2025 r.