Home > REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „AlleClub Pupila”
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin Programu lojalnościowego „AlleClubPupila” określa zasady funkcjonowania Programu organizowanego przez Firmę Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo. Regulamin określa prawa i obowiązki Organizatora Programu oraz osób w nim uczestniczących.
- Organizatorem Programu lojalnościowego „AlleClubPupila” jest Piotr Kołątaj, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław, NIP: 556-171-80-74, REGON: 340581634.
- Punkt kontaktowy:
- Adres korespondencyjny: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław,
- Poczta elektroniczna: sklep@allezoo.com.pl
- Kontakt telefoniczny: + 48 696 079 018, + 48 52 3538378 (koszt połączenia wg stawki operatora).
- Celem Programu jest umożliwienie jego Uczestnikom, na zasadach określonych w regulaminie Programu, gromadzenie Punktów za zakupy w Sklepie, które mogą być wymieniane na Rabaty.
- Program lojalnościowy prowadzony jest za pośrednictwem Sklepu internetowego na podstawie niniejszego regulaminu. Programem objęte są wszystkie towary dostępne w ofercie Organizatora.
- Program rozpoczyna się z dniem 1 września 2025 r. i trwa do odwołania.
- Program lojalnościowy prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Program niedostępny jest dla zamówień składanych drogą telefoniczną oraz dla zamówień składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Program nie łączy się z innymi promocjami jak i innym rabatami udzielonymi przez Organizatora.
- Uczestnictwo w programie jest bezpłatne, przy czym warunkiem uzyskania rabatu na towary dostępne w ofercie Sklepu jest uzyskanie określonej ilości Punktów przez Uczestnika.
- Udział w Programie jest przeznaczony wyłącznie dla konsumentów w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego.
- Definicje pojęć użytych w regulaminie:
- Konto Uczestnika – indywidualne Konto utworzone przez Organizatora.
- Organizator – Piotr Kołątaj, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław, NIP: 556-171-80-74, REGON: 340581634.
- Program Lojalnościowy / Program – program lojalnościowy pod nazwą „AlleClubPupila” organizowany przez Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, przeprowadzany w Sklepie internetowym zgodnie z regulaminem Programu.
- Punkty / AlleSmaczki – punkty przyznawane zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie Programu.
- RABAT – obniżka ceny na towary oferowane przez Organizatora, uzyskiwana po zgromadzeniu odpowiedniej liczby Punktów.
- RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119 z 4 maja 2016 r.).
- Sklep internetowy (dalej także, jako „Sklep”) – sklep internetowy działający pod adresem elektronicznym https://allezoo.com.pl/
- Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego, która przystąpiła do Programu.
§ 2
Warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym
- Przystąpienie jak i uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.
- Warunkiem przystąpienia do Programu jest:
- rejestracja Konta w Sklepie po kliknięciu na zakładkę „Zaloguj się / Nie posiadam Konta” lub w trakcie składania zamówienia w sekcji „Nie posiadam Konta / Załóż Konto”,
- wyrażenie zgody na udział w Programie poprzez zaznaczenie checkboxa: „Wyrażam zgodę na przystąpienie do Program lojalnościowego AlleClubPupila. Akceptuję Regulamin Programu lojalnościowego oraz Polityki prywatności”.
- Uczestnik może posiadać tylko jedno aktywne Konto Uczestnika w czasie trwania Programu. W przypadku naruszenia powyższego warunku, Organizator ma prawo zamknąć założone w terminie późniejszym Konto Uczestnika, co skutkuje usunięciem przypisanych do niego Punktów.
- Stan zgromadzonych Punktów w Programie, Uczestnik może sprawdzić wyłącznie po zalogowaniu do Konta w zakładce „Moje Konto”. Informacje te nie są podawane telefonicznie ani za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Uczestnikowi zabrania się podejmowania działań mających na celu obejście zasad Programu.
§ 3
Przyznawanie Punktów
- Punkty przyznawane są za zakupy i inne aktywności określone przez Organizatora. Organizator przyjmuje nazwę dla Punktów w Programie jako „AlleSmaczki”.
- W Programie wyróżnia się trzy poziomy Uczestnika:
- Pupilek – kwota 0,00 zł – 500,00 zł wydane w ciągu 12 miesięcy,
- Przyjaciel – kwota 501,00 zł – 2000,00 zł wydane w ciągu 12 miesięcy,
- Rozpieszczacz – kwota powyżej 2001,00 zł wydane w ciągu 12 miesięcy,
- Przelicznik punktacji AlleSmaczki określa się następująco:
- Pupilek – 4 AlleSmaczki za każde wydane 5,00 zł,
- Przyjaciel – 5 AlleSmaczków za każde wydane 5,00 zł,
- Rozpieszczacz – 6 AlleSmaczków za każde wydane 5,00 zł.
- AlleSmaczki przyznawane są zgodnie z następującymi zasadami:
- przystąpienie do udziału w Programie – 10 AlleSmaczków,
- tytułem zawieranych i opłaconych umów sprzedaży w Sklepie zgodnie z przelicznikiem wskazanym w § 3 ust. 3,
- wystawienie opinii o towarze – 2 AlleSmaczki,
- nabycie towarów w dniu 4 października (Światowy Dzień Zwierząt) – 5 AlleSmaczków,
- polecenie Sklepu znajomemu w ramach usługi „Poleć znajomemu”, który dokona zakupu towaru w Sklepie – 20 AlleSmaczków.
- Do naliczania AlleSmaczków uwzględnia się wyłącznie cenę nabywanych towarów. Do naliczania AlleSmaczków nie uwzględnia się kosztów przesyłki.
- Organizator może przyznać większą ilość AlleSmaczków za zakup określonych towarów wytypowanych przez Organizatora. Informacja o towarach wytypowanych za które będzie przyznawana większa ilość AlleSmaczków zostanie podana Uczestnikom w formie wiadomości e-mail oraz na stronie Sklepu.
- Punkty zostają doliczone na Koncie Uczestnika niezwłocznie po realizacji zamówienia. Ze względów technicznych czas oczekiwania na doliczenie Punktów może wynieść maksymalnie do 24 godzin, co spowodowane jest synchronizacją danych w Programie.
- System wymiany AlleSmaczków:
400 AlleSmaczków to równowartość 10,00 zł rabatu na zakupy, które Uczestnik otrzyma na zakup w Sklepie internetowym. Przez dokonanie zakupu należy rozumieć zawarcie i wykonanie umowy na odległość. Punkty nie są naliczane za koszty dostawy towaru. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
- System dodawania AlleSmaczków za przystąpienie do Programu:
W przypadku przystąpienia do Programu, przyznawane jest 10 AlleSmaczków. AlleSmaczki przyznawane są w momencie wyrażenia zgody na udział w Programie i są widoczne na Koncie Uczestnika, po zalogowaniu do Konta. W przypadku Uczestnika, który zrezygnuje z udziału w Programie, a następnie ponownie wyrazi zgodę na udział w Programie, AlleSmaczki nie będą naliczane za ponowne przystąpienie do Programu.
- System dodawania AlleSmaczków za opinie o towarze:
Punkty przyznawane są w przypadku wyrażenia opinii o towarze przez Uczestnika. Na stronie Sklepu publikowane są wyłącznie opinie zatwierdzone przez Organizatora. Przyznane AlleSmaczki są widoczne na koncie Uczestnika do 24 godzin od momentu zatwierdzenia opinii przez Organizatora i jej publikacji na Sklepie. Za jedną dodaną opinię przyznawane są dwa AlleSmaczki (1 opinia = 2 AlleSmaczki).
- System dodawania AlleSmaczków za nabycie towarów w Sklepie w dniu 4 października (Światowy Dzień Zwierząt):
W dniu 4 października, Uczestnik który dokona zakup towaru w Sklepie internetowym, otrzyma 5 AlleSmaczków. Przez dokonanie zakupu należy rozumieć zawarcie i wykonanie umowy na odległość. AlleSmaczki nie są naliczane za koszty dostawy towaru. AlleSmaczki nie podlegają wymianie na gotówkę.
- System dodawania AlleSmaczków za polecenie Sklepu innemu znajomemu w ramach usługi „Poleć znajomemu”
Uczestnik, którzy poleci Sklep innemu znajomemu w ramach usługi „Poleć znajomemu”, otrzyma 10 AlleSmaczków. AlleSmaczki zostaną przypisane na Koncie Uczestnika w momencie, gdy znajomy dokona zakupu towarów w Sklepie internetowym. AlleSmaczki nie są naliczane za koszty dostawy towaru. AlleSmaczki nie podlegają wymianie na gotówkę.
- W przypadku, gdy Uczestnik zwróci nabyte towary (np. w ramach odstąpienia od umowy), AlleSmaczki, które zostały przyznane za ich zakup, będą odejmowane z Konta punktowego Uczestnika przez Organizatora. AlleSmaczki zostaną odjęte w takiej liczbie, w jakiej zostały przypisane do stanu Konta w związku z nabyciem towarów, które następnie zostały zwrócone.
- Ważność AlleSmaczki zgromadzonych w Programie wynosi 12 miesięcy od daty ich przyznania. Jeżeli Uczestnik nie dokonał zakupów w Sklepie w okresie 12 miesięcy od daty ich przypisania do Konta Uczestnika, AlleSmaczki wygasają ostatniego dnia 12 pełnego miesiąca, licząc od końca miesiąca, w którym przypisano AlleSmaczki na koncie Uczestnika. Uczestnik będzie informowany o zbliżającym się terminie wygaśnięcia AlleSmaczków za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Punkty i prawa z nimi związane uzyskiwane w ramach Programu nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy różnymi Kontami należącymi do różnych Uczestników. Nie mogą być również przedmiotem żadnych innych czynności z wyjątkiem tych określonych w niniejszym Programie.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Punktów na gotówkę lub inny ekwiwalent pieniężny. Punkty można wymieniać jedynie na Rabaty określone w niniejszym Programie.
§ 4
Wymiana AlleSmaczków na rabaty
- Uczestnik ma prawo do skorzystania z rabatu w ramach Programu, po zgromadzeniu na swoim Koncie co najmniej 100 AlleSmaczków. Każde pełne 100 AlleSmaczków zgromadzone na Koncie Uczestnika zostanie automatycznie wymienione na kupon upoważniający do rabatu na zakup towarów w Sklepie.
- Rabat można aktywować w koszyku podczas zakupów. Punkty wymienione na rabaty są automatycznie odpisywane z Konta Uczestnika.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany AlleSmaczków na gotówkę lub inny ekwiwalent pieniężny.
- Rabatów uzyskanych w ramach Programu Lojalnościowego nie można łączyć z innymi rabatami, promocjami lub wyprzedażami prowadzonymi przez Organizatora, chyba że odrębne warunki takiej promocji lub wyprzedaży stanowią inaczej.
§ 5
Zakończenie Programu Lojalnościowego, Rezygnacja z Programu
- Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Organizator o dniu zakończenia Programu Lojalnościowego poinformuje jego Uczestników z dwu miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Uczestnicy będą uprawnieni do wydania zebranych AlleSmaczków, wykorzystania przysługujących Rabatów do dnia zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Z upływem ostatniego dnia obowiązywania Programu Lojalnościowego nastąpi zamknięcie wszystkich Kont Uczestników, w tym brak możliwości gromadzenia Punktów oraz korzystania z pozostałych przywilejów przewidzianych w Programie.
- Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z Programu lojalnościowego, składając stosowne oświadczenie drogą e-mailową na adres: sklep@allezoo.com.pl lub pisemnie na adres: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław. Rezygnacja powoduje utratę zgromadzonych Punktów, chyba że Uczestnik wykorzysta je przed złożeniem rezygnacji.
- Rezygnacja Uczestnika z Programu Lojalnościowego następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- Z chwilą złożenia rezygnacji z udziału w Programie, Konto Uczestnika Programu zostanie zamknięte.
§ 6
Wykluczenie, Zablokowanie Konta Uczestnika w Programie
- Organizator może czasowo zablokować Konta Uczestnika w Programie lub trwale wykluczyć Uczestnika Programu ze skutkiem natychmiastowym, wyłącznie z ważnych powodów, w następujących przypadkach:
- Uczestnik narusza postanowienia Programu,
- Uczestnik podał nieprawdziwe dane osobowe,
- Uczestnik podał się za inną osobę.
- W czasie zablokowania Konta Uczestnika nie jest możliwe gromadzenie Punktów i korzystanie z przywilejów Programu Lojalnościowego.
- Organizator może odblokować Konto Uczestnika, jeżeli ustaną przyczyny blokady.
- W przypadku wykluczenia Uczestnika z Programu, AlleSmaczki zgromadzone przez Uczestnika zostaną unieważnione, a Konto Uczestnika w Programie zostanie zamknięte.
§ 7
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Reklamacje dotyczące działania Programu Lojalnościowego, w tym wszelkie nieprawidłowości przy naliczaniu AlleSmaczków na Koncie Uczestnika, Uczestnik ma prawo złożyć reklamację na adres e-mail: sklep@allezoo.com.pl lub pisemnie na adres: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław.
- Reklamacja powinna zawierać opis przyczyny reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację.
- Organizator ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym przez Uczestnika sposobem.
§ 8
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Piotr Kołątaj, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław, NIP: 556-171-80-74, REGON: 340581634.
- Z Administratorem danych można skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: sklep@allezoo.com.pl lub pisemnie na adres: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Programu lojalnościowego. Uczestnik dobrowolnie udostępnia Organizatorowi dane osobowe w szczególności dane, jakie zostawia w formularzu rejestracji tj.: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane te są przetwarzane przez czas trwania Programu lojalnościowego, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń.
- Administrator nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów przetwarzających na zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług na rzecz Administratora takich jak usługi IT w szczególności usługa hostingu, dostarczenie lub utrzymanie systemów informatycznych a także usługi księgowe, usługi prawne.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych osobowych wymaganych dla prawidłowej obsługi Programu lojalnościowego będzie skutkować brakiem możliwości udziału w Programie.
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
- do otrzymywania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),
- do sprostowania (art. 16 RODO),
- do usunięcia danych (art. 17 RODO),
- do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- do przenoszenia danych (art. 20 RODO),
- do sprzeciwu (art. 21 RODO),
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny w przypadku, gdy dana osoba wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
- W celu skorzystania z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się z Administratorem danych i poinformować go, z którego prawa oraz w jakim zakresie chce skorzystać. Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych można złożyć pisemnie na adres: Piotr Kołątaj Firma Handlowa AlleZoo, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@allezoo.com.pl
- Odpowiedź na zgłoszenie zostanie udzielona w ciągu miesiąca od dnia jego otrzymania. na adres e-mail, z którego został wysłany wniosek, a w przypadku wniosków przesłanych w formie pisemnej, odpowiedź zostanie przesłana listem poleconym na adres wskazany przez osobę składającą wniosek, o ile z treści wniosku nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 9
Postanowienia końcowe
- Regulamin Programu lojalnościowego jest dostępny nieodpłatnie na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Regulamin Programu lojalnościowego”, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, utrwalenie i odtworzenie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Uczestnik. Uczestnik może utrwalić treść niniejszego regulaminu w dogodny dla siebie sposób (np. poprzez zapisanie na trwałym nośniku).
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego regulaminu Programu w trakcie jego trwania, jednak zmiana taka nie może naruszać praw już nabytych przez Uczestników Programu. O zmianie Uczestnik zostanie powiadomiony, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian za pośrednictwem poczty e-mail. W razie braku akceptacji zmienionego regulaminu, Uczestnik ma prawo do rezygnacji z Programu. Zmiana regulaminu Programu nie ma wpływu na prawa nabyte Uczestnika, w tym na już zawarte, realizowane i wykonane umowy sprzedaży oraz przyznane Uczestnikom Punkty i Rabaty.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2025 r. poz. 769) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2025 r.